Silueta...

Silueta... neskutočne náročná téma na fotenie, najmä pre začiatočníka. Andynka, víťazka predchádzajúcej domácej úlohy, zadala tému odfotiť siluetu človeka, zvieraťa, rastliny, veci... jednoducho čohokoľvek. Trápila som sa neskutočne dlho, ale stálo to za to, pretože som sa naučila pracovať s novou funkciou na Canone, a to s funkciou uzamknutia expozície. Výborná vec, práve pri fotení siluety. Touto cestou chcem poďakovať aj svojej kamarátke Maline, ktorá mi okrem pózovania dala aj veľmi dobré odborné rady.

6 komentárov:

Andynka povedal(a)...

Ju Jani .... já to věděla ,prý že to nepujde a nakonec přijdeš s takhle úžasnou peckou !! Kam se na tebe hrabu já s tou svou chudinkou !! :-D

Malina povedal(a)...

Teda z profilu nie som nic moc..teda ...no , pekne aj tie ruky.

Anna Kulacs povedal(a)...

prekrásne si sa s tým pohrala, super
PS: Nemalú zásluhu na skvelom výsledku má určite aj modelka

kattom povedal(a)...

krasne ostre siluety, aj pozadie ich nadherne ozivilo.. a pacia sa mi aj tie ruky.. som aj myslela, ze niekto nafoti tienohru do ulohy a nic

katcha povedal(a)...

Janí,ta první u mě vede,krásná a ty barvičky pozadí tomu opravdu moc prospěly!

Hanka povedal(a)...

Parádní fotky! Moc se mi líbí ty ruce, mají pro mě nečekanou dynamiku. Moc pěkné!

Zverejnenie komentára