Vitie púpavového venca...

Posledný aprílový deň bol piatok. Krásny slnečný deň, plný púpav a detí u nás na dvore. S mojou švagrinou sme si zaspomínali, ako sa kedysi vili z púpav vence. Podali sme túto skúsenosť našim dievčatám - Emke, Dominike a kamoškinej Barborke. A tu je konečný výsledok, Emka s púpavovým vencom...
Najprv sa krásne hrali na dvore... kreslili si, hrali na schovávačku...
...a potom začali trhať púpavu...
Emka bola v zbieraní veľmi šikovná, púpavový veniec sa jej ako nápad veľmi pozdával...
Švagriná a jej šikovné prsty mali za necelú pol hodinku veniec hotový...
"Takto sa to robí, takto sme to robili kedysi aj my..."

5 komentárov:

Ivana Uhlíková povedal(a)...

Vence z púpavy som si aj ja robievala často.Najviac sa mi páči fotka s detailom na švagrinine ruky a veniec.Super:)

Malina povedal(a)...

Pekne fotosky vydarene...paci sa mi c.2...ta je super..

Zuzana povedal(a)...

krásne fotka a tá druhá je úžasná ;-)

Andynka povedal(a)...

Krásné barvičky,z těch fotek na mě dýchlo jaro. Super Jani ! ;)

Anonymný povedal(a)...

ta prva je perfektna super

Zverejnenie komentára