Perník ala Bernardetta

Tu je fantastický a jednoduchý perník podľa receptu mojej starej mamy Bernardetty z maminkinej strany. Bola vynikajúca kuchárka a vždy nám napiekla tie najfantastickejšie koláče.

Recept: 2 celé vajcia, 30 dkg práškového cukru, 1 a 1/2 dcl oleja, 3 PL lekváru, 2 PL kakaa, 1 PL škorice, 1 ČL sódy bikarbóny, 1 prášok do perníka (zmiešať s múkou vopred), 1/2 litra mlieka, 40 dkg hladkej múky. Všetko spolu zmiešať a dať piecť na vymastený a múkou vysypaný plech. Pečiem to na 190 stupňov, cca 25 minút.

5 komentárov:

Unknown povedal(a)...

mnam tusim to zajtra SKUSIM!!

Anonymný povedal(a)...

wow vyzera super ten pernicek

wienie povedal(a)...

Vyzera mnam mnaaaaam.

Ivana Uhlíková povedal(a)...

JK velmi velmi podobný recept mám aj ja..Tiež je od babky, Keď som tam chodila ako malá,čato som si na ňom pochutnávala:)
aj perník aj fotka sa mi páčia:)aj tie jablčka tam pasujú.

krista povedal(a)...

mňam... krásné!!

Zverejnenie komentára